П`ятниця, 10.05.2024, 15:31
Вітаю Вас Гість | RSS

Кам’янобрідський НВК

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Методична робота

Мо суспільно-гуманітарних дисциплін

Тематика засідань

методичного об’єднання вчителів

суспільно-гуманітарного циклу предметів

на 2016-2017 навчальний рік

І засідання (вересень)

Тема: Особливості викладання предметів суспільно-гуманітарного циклу в умовах компетентнісного підходу (Методична скринька)

Зміст роботи

Відповідальниий

1

Аналіз роботи ШМО за 2015-2016 н. р. та основні напрямки і завдання роботи на 2016-2017 н.р.

Ткаченко Л.В.

2

Опрацювання нормативних документів та інструктивно-методичних матеріалів Міністерства освіти і науки України,  Департаменту освіти і науки Черкаської обласної державної адміністрації, Лисянського районного відділу освіти і науки щодо вивчення навчальних предметів у 2016-2017 н. р.

Гончар В.М.

3

Ознайомлення з вимогами щодо дотримання норм єдиного орфографічного режиму, методичними рекомендаціями щодо оформлення та ведення класних журналів.

Гончар В.М.

4

Науково-методичний супровід викладання предметів суспільно-гуманітарного циклу за новими програмами відповідно до Державного стандарту повної загальної середньої освіти. Організація навчально-виховного процесу у восьмих класах загальноосвітніх навчальних закладів.  Дидактичні можливості підручників для восьмих класів, прийоми роботи з підручниками

Ткаченко Л.В.,

члени ШМО

5

Про результати здачі ДПА  з української мови та літератури учнів 9 класу та ЗНО учнів 11 класу у 2015-2016 н.р.

Ткаченко А.В.

6

Про організацію системної підготовки учнів до участі у Всеукраїнських учнівських  олімпіадах, інтелектуальних та інтерактивних конкурсах у 2016-2017 н.р.

Ткаченко Л.В.,

члени  ШМО

7

 Календар  пам’ятних  дат  на  2016-2017  навчальний  рік,  огляд  новин  художньої  та  науково-методичної  літератури

Ткаченко Л.В.,

члени  ШМО

ІІ засідання  (листопад)

 Тема: Засідання професійного клубу

(Формування в учнів мотивації до навчальної діяльності та саморозвитку в контексті компетентнісного підходу до навчально-виховного процесу)

 

Зміст роботи

Відповідальниий

1

Підвищення якості уроку через упровадження інновацій. Використання інтерактивних технологій на уроках історії. Формування самоосвітньої компетентності учнів.

Шуляка В.О.

2

Про результативність участі учнів у І, ІІ етапах  Всеукраїнських учнівських олімпіад, Міжнародному мовно-літературному конкурсі ім.. Т.Г. Шевченка та конкурсі знавців української мови ім. П. Яцика.

Ткаченко Л.В.

3

Формування в учнів на уроках зарубіжної літератури мотивації до навчальної діяльності та саморозвитку в контексті компетентнісного підходу до навчально-виховного процессу.

Ткаченко Л.В.

4

Національно-патріотичне виховання учнів у процесі вивчення предметів суспільно-гуманітарного циклу (з досвіду роботи).

Ткаченко Л.В.,

члени ШМО

5

 Про підготовку та проведення заходів, присвячених Дню слов’янської писемності.

Члени ШМО

6

Про організацію проведення предметних тижнів (зарубіжної літератури, української мови та літератури, німецької, англійської мов, історії та правознавства).

Ткаченко Л.В.,

члени ШМО

 

ІІІ засідання (січень)

 Тема: Ярмарок педагогічних ідей

(Формування загальних та предметних компетентностей відповідно до нового Державного стандарту)

 

Зміст роботи

Відповідальниий

1

Роль самоосвіти у підвищенні професійної компетентності педагога

Ткаченко Л.В.

2

Модель управління розвитком професійної компетентності вчителя

Ткаченко А.В.

3

Формування правової свідомості та правової культури учнів на уроках правознавства з використанням інтерактивних методів.

Шуляка В.О.

4

Біоадекватна (ноосферна) технологія розвитку творчого мислення на уроках.

Члени ШМО

5

Аналіз результатів Всеукраїнських учнівських олімпіад, Міжнародного конкурсу знавців української мови ім. П. Яцика, конкурсу ім. Т.Г. Шевченка.  

Ткаченко А.В.

6

Методична палітра  вчителя. Робота з обдарованими дітьми на уроках іноземної мови.

Поліщук О.А.

7

Обмін педагогічним досвідом роботи вчителів ШМО суспільно-гуманітарного циклу(підготовка до зовнішнього тестування, моніторинг навчальних досягнень учнів з предметів суспільно-гуманітарного циклу).

Члени ШМО

ІVзасідання ( березень)

 

 Тема: Вернісаж педагогічних знахідок

(Інноваційні технології як складова особистісно орієнтованого навчання)

 

Зміст роботи

Відповідальниий

1

Розвиток креативної особистості на уроках мови та літератури.

Ткаченко Л.В.

2

Інноваційні аспекти особистісно-зорієнтованого, розвивального навчання на уроках англійської мови.

Гончар А.О.

3

Про особливості організації та проведення ДПА  в 9 класі з  предметів суспільно-гуманітарного циклу. Вивчення Положення про державну підсумкову атестацію учнів у системі загальної середньої освіти. Методичні рекомендації щодо підготовки учнів до здачу ДПА та ЗНО.

Гончар В.М.

4

Круглий стіл. Обмін досвідом з проблеми формування загальних та предметних компетентностей на уроках суспільно-гуманітарного циклу.

Члени ШМО

5

Підготувати і проаналізувати відкриті уроки, заняття, які демонструють реалізацію компетентісного підходу до навчання, нестандартні форми і методи навчання, володіння новими технологіями, спрямованими на розвиток особистості учня.

Члени ШМО

6

Організація повторення вивченого матеріалу за 2016-2017 н.р.

Ткаченко А.В.

V засідання ( травень)

 

 Тема: Методична сесія

 

Зміст роботи

Відповідальниий

1

Акмеологія як умова підвищення якості освіти

Поліщук О.А.

2

Моніторинг успішності учнів 5-11 класів з української мови та літератури, зарубіжної літератури, іноземних мов, історії та правознавства за І, ІІ семестри та рік.

Члени ШМО

3

Про виконання навчальних планів та програм за 2016-2017 н.р.

Ткаченко А.В.

4

Про підсумки методичної роботи за 2016-2017 н.р.

Члени ШМО

5

Огляд нормативних документів, новинок психолого-педагогічної літератури

Ткаченко Л.В.

 

Категорія: Методична робота | Додав: gor (05.01.2017)
Переглядів: 198 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук