П`ятниця, 10.05.2024, 22:27
Вітаю Вас Гість | RSS

Кам’янобрідський НВК

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Виховна робота

Виховна година

ВИХОВНА ГОДИНА «ПОГОВОРИМО ПРО ДРУЖБУ ТА ПРАЦЬОВИТІСТЬ»

 

Мета: виробляти вміння та навички підтримки та збереження  міжособистісної злагоди, запобігання та мирного розв'язання конфліктів, здатність враховувати думку товаришів, культурно спілкуватись; розширити уявлення дітей про значення праці людей, переваги працелюбства над неробством; уточнити уявлення учнів про їхні обов'язки у школі та сім'ї; привчати завершувати розпочату справу, долати труднощі.

  Сьогодні ми поговоримо про ваші обов'язки. Але спочатку підказка.

              Батько зранку - на роботу.

              Мати варить, прибирає.

              Тільки я один не знаю,

              Що оце робити маю.

              Брат кролів своїх годує,

              Бабця цілий день тупцює.

              Лиш я в перший клас ходжу

               І за партою сиджу.

-Діти, а про кого цей віршик?

- А чи згодні ви з автором?

     ВІДГАДАЙТЕ ЗАГАДКИ –ПІДКАЗКИ «МОЇ ОБОВ'ЯЗКИ» 

 1 Перше що вмію робити –

    Це, звичайно гарно…( вчитись)

   

2  Щоб мене совість не мучила,

    Я виконую…(доручення)

 

3  Щоб в кімнаті було чисто,

    Кожну річ ставлю…( на місце)

 

4  В школу я завжди встигаю,

     Зранку сам я …(одягаюсь)

 

5  Завжди чисті черевики,

    Бо умію їх…( помити)

 

6  Хоч я малий, але завзятий,

    Люблю батькам…( допомагати)

 

МУЛЬТФІЛЬМ «КОЛОСОК»

 

Бесіда за змістом.

-Чи сподобалась вам казка?

- Яким у казці показано півника?

- Якими показано мишенят?

-   Чи справедливо  вчинив півник ?

- Як би ви вчинили на місці півника?

- Який висновок можна зробити?

 ХТО НЕ РОБИТЬ – ТОЙ НЕ ЇСТЬ. ХОЧЕШ ЇСТИ КАЛАЧІ – НЕ СИДИ НА ПЕЧІ.

 

ГРА «ДОПОМОЖИ МИШЕНЯТАМ»

-Діти, спробуймо допомогти мишенятам.

  • Як це можна зробити?
  • Нагодувати мишенят? Але ж тоді вони ніколи не працюватимуть, сподіваючись на те, що отримають пиріжки не працюючи.
  • Діти, в кожного з вас дома є обов'язки, які ви виконуєте. Напевне і мишенятам потрібні якісь обов'язки. Півник усю роботу виконував сам, а не привчав мишенят працювати.
  • Ми проявили фантазію і підготували інсценізацію, де мишенята розкаялись і взялися до праці.

ПІВНИК  Ой у мене горечко-

                  Болить в мене горлечко

                  Хто ж тепер про вас подбає?

                  Хто все тут поприбирає?

                   Ще й пригляне за моїми

                   Мишенятами малими?

ВЕДУЧА   Пішов Півник наш до хати-

                   Своє горло лікувати.

 

КРУТЬ      Мабуть Півник захворів,

                  Навіть в хаті не підмів,

                  Навіть їсти не зварив,

                  Колосок не змолотив.

 

ВЕРТЬ      Доведеться тепер нам

                  Все прибрати тут і там,

                  Колосок обмолотити,

                  Хліб до печі посадити,

                  Лікарських рослин зібрати,

                  Півника полікувати.

 

ВЕДУЧА  Мишенята зрозуміли ,-

                  Хворий Півник - це не діло

                  І робота закипіла,

                  Як до неї взятись сміло.

                  Й Півник трохи полежав,

                  Бо компрес на горло клав,

                  Чай калиновий попив,

                  Й біль від нього відступив.

 

ПІВНИК  Ку-ку-рі-ку! Ку-ку-рі!

                 Дивно, прибрано в дворі.

                 І у хаті чистота ,

                 Хліб із печі, вигляда,

                 Ще і борошна мішок

                 Хтось поставив у куток.

 

МИШЕНЯТА  Було в тебе горечко,

                     Бо боліло горлечко.

 

КРУТЬ  Ми удвох тут працювали,

              Підмітали, прибирали.

              Щоб здоровим ти знов став,

               Назбирали в лузі трав.

 

ВЕРТЬ        Будем ми про тебе дбати,

                     І у всьому помагати.

                    Ти- найкращий друг для нас,-

                    Зрозуміли це ми враз.

 

ВЕДУЧА  Бач, щасливий є кінець,

                  Півник – бравий молодець.

                  Й мишенята – молодці,

                  Бо навчилися вони

                  Підмітати, прибирати,

                 Дружбу щиру цінувати.

                  

                  Вони щасливо живуть:

                  Порівну вже ділять труд,

                  Прибирають і печуть

                  І гостей до себе звуть.

 

ВСІ           Всіх, хто в гості завітає,

                  Коровай смачний чекає.

 Отже працьовитість та дружба перемогли .Та чи зажди так добре все складається?

Що потрібно робити коли трапляються неприємні випадки у вашому житті?

                          У ЛІСІ

Лиш сонечко літнє

Забарвило схід,

Юннатський загін

Пішов у похід.

Сьогодні повинні юннати

Колекцію листя зібрати,

До лісу, до лісу

Їм стелиться путь

В загоні два друга Івасі ідуть.

В загоні два друга  Івасі, -

Обидва у першому класі.

І в лісі удвох ті Івасі були,

Далеко-далеко

Вже хлопці зайшли.

Та раптом хрустіння почули –

Щось ніби-то сіре майнуло.

Івась, як побачив,

І з криком: «Вовки!»-

Він друга залишив,

А сам навтьоки.

Побіг, і спіткнувся,

І впав у ярок,

І лоба набив

Об дубовий пеньок.

Лежить наш Івась і зітхає,

Аж чує: товариш гукає.

За хвилю товариша

Ніжна рука

Уже доторкнулась

До лоба дружка.

Він рану Івасю

Бинтом пов'язав

І щиро отак боягуза спитав:

-Ти, певно прийняв з переляку

За сірого вовка собаку?

Як вовка боїшся,

То дома сиди.

Як вовка боїшся ,

І в ліс не ходи.

Хто друга в біді залишає,

Той сам у біду потрапляє!

Г.Бойко

 

На якого Івася ви б хотіли бути схожими? Чому?

 

 

А ось як знайти вихід із конфліктної ситуації ми дізнаємося з діалогу.

 

 

 

                                                                                                                                                                Ти  розбив!

Ні ти розбила!

Ти штовхнув:

А ти впустила!

Ти тюхтій!

А ти незграба!

Баобаб!

Ти баобаба!

Вже школярка наче хмарка

Очі повні сліз.

Дмухає на пальчик свій.

Обпекла?

А ти радій!

Та школярик посмутнів:

Я, ти вибач, не хотів!

Я штовхнув.

А я впустила.

Я розбив.

Це я розбила.

Категорія: Виховна робота | Додав: gor (05.01.2017)
Переглядів: 236 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук