Тематика засідань
методичного об’єднання вчителів
суспільно-гуманітарного циклу предметів
на 2016-2017 навчальний рік
І засідання (вересень)
Тема: Особливості викладання предметів суспільно-гуманітарного циклу в умовах компетентнісного підходу (Методична скринька)
№
|
Зміст роботи
|
Відповідальниий
|
1
|
Аналіз роботи ШМО за 2015-2016 н. р. та основні напрямки і завдання роботи на 2016-2017 н.р.
|
Ткаченко Л.В.
|
2
|
Опрацювання нормативних документів та інструктивно-методичних матеріалів Міністерства освіти і науки України, Департаменту освіти і науки Черкаської обласної державної адміністрації, Лисянського районного відділу освіти і науки щодо вивчення навчальних предметів у 2016-2017 н. р.
|
Гончар В.М.
|
3
|
Ознайомлення з вимогами щодо дотримання норм єдиного орфографічного режиму, методичними рекомендаціями щодо оформлення та ведення класних журналів.
|
Гончар В.М.
|
4
|
Науково-методичний супровід викладання предметів суспільно-гуманітарного циклу за новими програмами відповідно до Державного стандарту повної загальної середньої освіти. Організація навчально-виховного процесу у восьмих класах загальноосвітніх навчальних закладів. Дидактичні можливості підручників для восьмих класів, прийоми роботи з підручниками
|
Ткаченко Л.В.,
члени ШМО
|
5
|
Про результати здачі ДПА з української мови та літератури учнів 9 класу та ЗНО учнів 11 класу у 2015-2016 н.р.
|
Ткаченко А.В.
|
6
|
Про організацію системної підготовки учнів до участі у Всеукраїнських учнівських олімпіадах, інтелектуальних та інтерактивних конкурсах у 2016-2017 н.р.
|
Ткаченко Л.В.,
члени ШМО
|
7
|
Календар пам’ятних дат на 2016-2017 навчальний рік, огляд новин художньої та науково-методичної літератури
|
Ткаченко Л.В.,
члени ШМО
|
ІІ засідання (листопад)
Тема: Засідання професійного клубу
(Формування в учнів мотивації до навчальної діяльності та саморозвитку в контексті компетентнісного підходу до навчально-виховного процесу)
№
|
Зміст роботи
|
Відповідальниий
|
1
|
Підвищення якості уроку через упровадження інновацій. Використання інтерактивних технологій на уроках історії. Формування самоосвітньої компетентності учнів.
|
Шуляка В.О.
|
2
|
Про результативність участі учнів у І, ІІ етапах Всеукраїнських учнівських олімпіад, Міжнародному мовно-літературному конкурсі ім.. Т.Г. Шевченка та конкурсі знавців української мови ім. П. Яцика.
|
Ткаченко Л.В.
|
3
|
Формування в учнів на уроках зарубіжної літератури мотивації до навчальної діяльності та саморозвитку в контексті компетентнісного підходу до навчально-виховного процессу.
|
Ткаченко Л.В.
|
4
|
Національно-патріотичне виховання учнів у процесі вивчення предметів суспільно-гуманітарного циклу (з досвіду роботи).
|
Ткаченко Л.В.,
члени ШМО
|
5
|
Про підготовку та проведення заходів, присвячених Дню слов’янської писемності.
|
Члени ШМО
|
6
|
Про організацію проведення предметних тижнів (зарубіжної літератури, української мови та літератури, німецької, англійської мов, історії та правознавства).
|
Ткаченко Л.В.,
члени ШМО
|
ІІІ засідання (січень)
Тема: Ярмарок педагогічних ідей
(Формування загальних та предметних компетентностей відповідно до нового Державного стандарту)
№
|
Зміст роботи
|
Відповідальниий
|
1
|
Роль самоосвіти у підвищенні професійної компетентності педагога
|
Ткаченко Л.В.
|
2
|
Модель управління розвитком професійної компетентності вчителя
|
Ткаченко А.В.
|
3
|
Формування правової свідомості та правової культури учнів на уроках правознавства з використанням інтерактивних методів.
|
Шуляка В.О.
|
4
|
Біоадекватна (ноосферна) технологія розвитку творчого мислення на уроках.
|
Члени ШМО
|
5
|
Аналіз результатів Всеукраїнських учнівських олімпіад, Міжнародного конкурсу знавців української мови ім. П. Яцика, конкурсу ім. Т.Г. Шевченка.
|
Ткаченко А.В.
|
6
|
Методична палітра вчителя. Робота з обдарованими дітьми на уроках іноземної мови.
|
Поліщук О.А.
|
7
|
Обмін педагогічним досвідом роботи вчителів ШМО суспільно-гуманітарного циклу(підготовка до зовнішнього тестування, моніторинг навчальних досягнень учнів з предметів суспільно-гуманітарного циклу).
|
Члени ШМО
|
ІVзасідання ( березень)
Тема: Вернісаж педагогічних знахідок
(Інноваційні технології як складова особистісно орієнтованого навчання)
№
|
Зміст роботи
|
Відповідальниий
|
1
|
Розвиток креативної особистості на уроках мови та літератури.
|
Ткаченко Л.В.
|
2
|
Інноваційні аспекти особистісно-зорієнтованого, розвивального навчання на уроках англійської мови.
|
Гончар А.О.
|
3
|
Про особливості організації та проведення ДПА в 9 класі з предметів суспільно-гуманітарного циклу. Вивчення Положення про державну підсумкову атестацію учнів у системі загальної середньої освіти. Методичні рекомендації щодо підготовки учнів до здачу ДПА та ЗНО.
|
Гончар В.М.
|
4
|
Круглий стіл. Обмін досвідом з проблеми формування загальних та предметних компетентностей на уроках суспільно-гуманітарного циклу.
|
Члени ШМО
|
5
|
Підготувати і проаналізувати відкриті уроки, заняття, які демонструють реалізацію компетентісного підходу до навчання, нестандартні форми і методи навчання, володіння новими технологіями, спрямованими на розвиток особистості учня.
|
Члени ШМО
|
6
|
Організація повторення вивченого матеріалу за 2016-2017 н.р.
|
Ткаченко А.В.
|
V засідання ( травень)
Тема: Методична сесія
№
|
Зміст роботи
|
Відповідальниий
|
1
|
Акмеологія як умова підвищення якості освіти
|
Поліщук О.А.
|
2
|
Моніторинг успішності учнів 5-11 класів з української мови та літератури, зарубіжної літератури, іноземних мов, історії та правознавства за І, ІІ семестри та рік.
|
Члени ШМО
|
3
|
Про виконання навчальних планів та програм за 2016-2017 н.р.
|
Ткаченко А.В.
|
4
|
Про підсумки методичної роботи за 2016-2017 н.р.
|
Члени ШМО
|
5
|
Огляд нормативних документів, новинок психолого-педагогічної літератури
|
Ткаченко Л.В.
|
|